Зробимо наш Крижопіль чистим!

5 квітня 2018 року Крижопільська селищна рада запрошує усіх небайдужих вийти на загальну «толоку» і долучитися до підготовки нашого селища до Великодня.

Підтримаємо традицію наших предків та напередодні великодніх свят приберемо та впорядкуємо наші прибудинкові території, вулиці, тротуари. Не маємо сумніву, що підприємці, керівники підприємств, установ та організацій зорганізують колективи на впорядкування своїх територій.

Ми підтримаємо конструктивні ідеї кожного мешканця.

Закликаємо усіх зрозуміти важливість цієї справи. Наше з Вами селище – це наш маленький дім, де нам з Вами жити і радіти, народжувати і ростити дітей, забезпечувати їм світле, надійне і чисте майбутнє!

sm_full.aspx

ПОРЯДОК ВИДАЧІ ДОВІДОК КРИЖОПІЛЬСЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ

ВИДИ ДОВІДОК ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,

ЩО  НЕОБХІДНО ПОДАТИ ДЛЯ ЇХ ОТРИМАННЯ:

Довідка

про склад сім’ї

–          будинкова книга (за наявності);

–          документ, що посвідчує особу кожного члена родини.

Довідка

про місце реєстрації

–          будинкова книга (за наявності);

–          документ, що посвідчує особу.

Довідка

про фактичне місце проживання

–          документ, що посвідчує особу;

–          заява про видачу довідки з підтвердженням трьох свідків (сусідів) про фактичне проживання особи, яка звернулася для отримання послуги.

Довідка про місце реєстрації померлого на одержання недоотриманої пенсії.

Довідка про спільне проживання громадян на момент смерті одного з них

Довідка про проведення поховання.

–          технічний паспорт на будинок/квартиру;

–          будинкова книга (за наявності);

–          документ, що посвідчує особу, яка звернулася для отримання послуги;

–          свідоцтво про смерть особи, яка померла;

–          свідоцтво про народження особи, яка має родинні стосунки до померлого;

–          свідоцтво про одруження(розлучення) особи, яка має родинні стосунки до померлого.

Довідка для оформлення спадщини

або

довідка до нотаріальної контори з різних питань

–          технічний паспорт на  будинок/квартиру;

–           будинкова книга (за наявності);

–          документ, що посвідчує особу, яка звернулася для отримання послуги;

–          свідоцтво про смерть особи, яка померла;

–          свідоцтво про народження особи, яка має родинні стосунки до померлого;

–          свідоцтво про одруження(розлучення) особи, яка має родинні стосунки до померлого.

Довідка для оформлення пільги на опалення –          технічний паспорт на будинок/квартиру;

–          будинкова книга (за наявності).

Довідка про пічне опалення будинку –          технічний паспорт на будинок/квартиру;

–          документ, що посвідчує особу;

Довідка для участі у спортивних змаганнях –          будинкова книга (за наявності);

–          документ, що посвідчує особу дитини;

–          фотокартка 3 х 4.

Довідка для грошової допомоги дітям до 3-х років

або  

довідка одиноким матерям, малозабезпеченим сім’ям

або

довідка для оформлення  субсидії

–          технічний паспорт  на будинок/квартиру;

–          будинкова книга (за наявності);

–          документ, що посвідчує особу кожного члена родини;

Довідка про проживання дітей з батьками.  

–          будинкова книга (за наявності);

–          документ, що посвідчує особу кожного члена родини;

Довідка  про  працевлаштування –          паспорт заявника;

–          трудова книжка

Довідка про наявність земельної ділянки

або довідка про приватизацію земельної ділянки

–          паспорта заявника;

–          технічний паспорт на  будинок;

–          наявні документи на земельну ділянку

Довідка про те, чи є заявник членом особистого селянського господарства –          паспорта заявника;

–          технічний паспорт на  будинок;

–          наявні документи на земельну ділянку

Довідка про громадянина згідно запитів. –          Видається на підставі запитів правоохоронних органів
Довідка-характеристика –          Видається на підставі запитів правоохоронних органів

–           документу, що посвідчує особу.

Іноземці та особи без громадянства для отримання будь-якої довідки, додають до необхідних документів документ, що підтверджує постійне або тимчасове проживання в Україні, або посвідчення статусу біженця чи отримання притулку в Україні.  

ПРИМІТКА: Власник (співвласник) житлового приміщення/будинку або інша зареєстрована у житловому приміщенні/будинку особа при зверненні за отриманням довідки надають для перевірки ОРИГИНАЛИ документів.

ПРИМІТКА : Власник (співвласник) житлового приміщення/будинку, інша зареєстрована у житловому приміщенні/будинку особа НЕСУТЬ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за документи та дані про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, інших відомостей, що вплинули або могли вплинути на встановлення інших цивільних прав.

ПРИМІТКА : Видача довідок проводиться безкоштовно.

Перелік підстав для відмови у наданні послуги:

  • ненадання власником (співвласником) житлового приміщення /будинку, іншою зареєстрованою у житловому приміщенні/будинку особою при зверненні за отриманням довідки, документів за встановленим переліком, а також надання недостовірних документів або відомостей;
  • надання ксерокопій документів (крім копій документів, завірених відповідно чинного законодавства).

Терміни надання послуги

При умові надання фізичною особою документів, необхідних для заповнення бланку довідки, довідка заповнюється, підписується та завіряється у присутності особи в день звернення.

Порядок виправлення можливих недоліків наданої послуги

У разі виявлення технічної помилки, припущеної спеціалістом, фізична особа має право звернутися для її виправлення, з наданням відповідних документів.

Нормативно-правові підстави

  • Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
  • Закон України  “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні”;
  • Закон України  “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”;
  • Закон України «Про адміністративні послуги»;
  • Закону України «Про  внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»;
  • Постанова КМУ від 02.03.2016р. № 20 « Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру».

Прийом громадян

із зверненнями для оформлення та видачі довідок

проводиться у прийомні дні відповідно до графіку роботи:

Вівторок, четвер:

з 8.30 до 16.00

з 12.00 до 13.00 –  обідня перерва.

 

Завантажити зразок заяви для отримання довідки про фактичне місце проживання

Дослідження якості питної води 23.03.2018 року

Відповідно до вимог нормативно-правових документів, що регулюють діяльність у сфері водопостачання, ДП “Крижопільводоканал” КП “Вінницяоблводоканал” інформує щодо результатів санітарно-мікробіологічних досліджень питної води, що постачається для споживання в смт Крижопіль Крижопільського району Вінницької області.

Забір зразків для досліджень було здійснено 20.03.2018 року об 10:30 з РЧВ (резервуарів чистої води), що розташовані на території діючого водозабору в с.Голубече Крижопільського району. В РЧВ вода поступає із усіх діючих свердловин, а звідти подається у водопровідну мережу.

Таким чином за результатами досліджень встановлено:

  • бактерії групи кишкових паличок в 100 куб. см. – не виявлено;
  • ЗМЧ в 1 куб. см. – 75 КУО;
  • термотолерантні кишкові бактерії ТТКБ в 100 куб.см. – не виявлено;
  • Ентерококи в 100 куб.см. – не виявлено;
  • Відмітка про відповідність – відповідає.

Завантажити сканкопію документу.

Щодо дослідження на відповідність гігієнічним вимогам встановлено такі результати:

  • Запах – 0 балів;
  • Присмак – 1 балів;
  • Кольоровість – 2,8 балів;
  • Мутність – 1,04;
  • pH – 7,38;
  • Окисність – 0,96;
  • аміака – <0,05;
  • нітритів – <0,003;
  • нітратів – <28,5;
  • Загальна жорсткість – 8,3;
  • Сухий залишок – 318,2;
  • Хлориди – 36,1;
  • Сульфати – 33,7;
  • Залізо – <0,1;
  • Мідь – <0,02;
  • Фтор – 0,41;
  • Марганець – <0,01.

ВИСНОВОК ЛІКАРЯ: Гігієнічні вимоги до питної води призначеної для споживання людиною відповідають вимогам ДССанПіну 2.2.4.171-10.

Завантажити сканкопію документу.

 

РЕЄСТРАЦІЯ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ – роз’яснення виконкому Крижопільської селищної ради

Які документи потрібні:

1. Для реєстрації місця проживання

Згідно пункту 18 «Правил реєстрації місця проживання» для   реєстрації місця проживання особа або її представник подає:

  • заяву про реєстрацію місця проживання
  • квитанцію про сплату адміністративного збору
  • військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку)
  • заяву про зняття з реєстрації місця проживання (у разі здійснення прописки одночасно з випискою за попередньою адресою)
  • документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідчення на постійне проживання; дозвіл на проживання, посвідчення біженця і т.п.)
  • документи, що підтверджують право особи на проживання в квартирі, будинку. Це можуть бути документи на право власності, рішення суду про надання права користування житловим приміщенням, договір оренди або інші документи. У разі якщо таких документів немає, реєстрація може здійснюватися тільки за згодою власника житла (якщо власників кілька — за згодою всіх власників) При реєстрації за згодою власника потрібна його присутність при подачі заяви. Також він повинен мати при собі документи, що засвідчують особу і право власності на житло, в яке здійснюється прописка.

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

  • документ, що посвідчує особу представника;
  • документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини — батьками (усиновлювачами).

2. Реєстрація місця проживання дітей віком до 14 років

Процедура прописки малолітніх дітей аналогічна процесу реєстрації місця проживання повнолітніх громадян, проте має ряд юридичних особливостей.

Зокрема,  у разі реєстрації   місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

3. Зняття з реєстрації місця проживання

п.26. Зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється на
підставі:

заяви особи або її представника;

рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;

свідоцтва про смерть.

Разом із заявою особа подає:

  • документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання. Якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження;
  • квитанцію про сплату адміністративного збору;
  • військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

  • документ, що посвідчує особу представника;
  • документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

Зняття з реєстрації місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

4. Зняття з реєстрації місця проживання дітей віком до 14 років

 У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами зняття з реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним із батьків здійснюється за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку та піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки та піклування.


 

Прийом громадян

для реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання

проводиться у прийомні дні відповідно до графіку роботи:

середа, п’ятниця:

з 9.00 до 16.00

з 12.00 до 13.00 –  обідня перерва

ПОГОСПОДАРСЬКИЙ ОБЛІК – інформує виконком Крижопільської селищної ради

Виконком Крижопільської селищної ради інформує

        Із січня 2018 року у селищній  раді розпочато формування бази погосподарського обліку житлових об’єктів (будинків, квартир),  у яких зареєстровані та проживають громадяни смт Крижопіль. Це пов’язано з необхідністю упорядкування та розширення облікових даних, база з яких відсутня у селищній раді, але яка, за її наявності,  надає можливість повніше характеризувати соціально-економічне становище селища, отримувати актуальну інформацію в автоматичному режимі, і, що найголовніше, спростити надання  різного роду довідок  жителям нашої територіальної громади. Звертаємо увагу, що погосподарський облік ведеться з урахуванням норм чинного законодавства з питань захисту персональних даних. Цей облік не передбачає реєстраційних дій і не несе жодних правових наслідків для об’єктів, відносно яких він здійснюється.

Тому запрошуємо до Крижопільської селищної ради (вулиця Героїв України, 59)  усіх власників житлових об’єктів нерухомості смт Крижопіль з документами на право власності на житло та земельну ділянку, будинковою книгою і паспортом для здійснення реєстрації.

Консультації за телефоном: 2-22-89.

27 сесія 7 скликання

8 лютого 2018 року відбулась чергова 27 сесія Крижопільської селищної ради 7 скликання.

Голови постійних комісій разом із депутатами досить плідно попрацювали перед сесією, однак робота сесії все одно видалась напруженою.

На початку депутати майже одноголосно прийняли декілька рішень, що забезпечили передачу субвенцій із селищного бюджету до районного бюджету для забезпечення компенсаційних виплат за користування послугами зв’язку для пільгових категорій населення та компенсацій за перевезення окремих категорій громадян на приміських маршрутах. Розміри субвенції склали 27 270 грн. та 30 600 грн. відповідно.

Традиційно розглядалось питання змін до річного бюджету. Зокрема, виникла необхідність розподілити кошти державної субвенції на соціально-економічний розвиток територій 2017 року, що дасть можливість продовжити будівництво спортивних об’єктів (Міні-футбольного поля на території СЗШ І-ІІІ ст. №2, та мультифункціонального поля на території парку культури та відпочинку селища Крижопіль). Крім того, виділили кошти: для завершення будівництва пішохідної доріжки по вул. Ю.Тютюнника; для придбання КП «Крижопільблагоустрій» спеціалізованих контейнерів, що будуть встановлені на сміттєвих майданчиках для збору паперових відходів; на проведення КП «Крижопільблагоустрій» заходів щодо регулювання популяції бродячих собак на території селища Крижопіль, а точніше – на проведення операцій щодо варіометротомії бродячих собак та ін.

Одним і найважчих виявилось питання щодо встановлення надбавки до заробітної плати завідувачкам ДНЗ №1, 5, 6 селища Крижопіль за складність і напруженість праці. Рішення було прийняте (за проголосували 15 депутатів, проти – 4, утримались – 2).Таким чином завідувачкам Крижопільських ДНЗ встановили надбавку у розмірі 30%. Нагадуємо, що на утримання ДНЗ Крижопільська селищна рада отримує субвенцію і зазначена надбавка завідуючим була передбачена субвенцією на 2018 рік. Додаткових коштів для виплати цієї надбавки із селищного бюджету не виділялось.

Після розгляду блоку земельних питань депутати селищної ради розглянули та погодили відкриті звернення від сесії селищної ради. Це: звернення до Вінницької обласної екологічної інспекції – щодо забруднення атмосферного повітря та територій внаслідок діяльності Крижопільської філії ТОВ «ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» (завантажити звернення), та звернення до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг – щодо вирішення питання про зменшення тарифів на електроенергію для забезпечення зовнішнього освітлення вулиць (завантажити звернення).

У роботі сесії взяли участь голова Крижопільської райдержадміністрації Валентин Панчук, начальник управління соціально захисту населення Василь Дерев’янчук, Завідувачка ДНЗ №5 «Вишенька» Любов Прищепко, а також громадський активіст Олексій Кошельник.

Останній у своєму виступі загострив увагу депутатів на тих питаннях, які сьогодні є найбільш актуальними для жителів селища. Зокрема: питання штучного утримування тарифів на питну воду для населення в смт Крижопіль, питання щодо якості впровадження системи поводження з ТПВ в селищі Крижопіль, продовженні діяльності КП «Крижопільблагоустрій» спільно з волонтерами щодо відлову бродячих собак з метою їх стерилізації та залучення депутатів селищної ради до цього процесу та ін.

 

З матеріалами 27 сесії 7 скликання можна ознайомитись за посиланням: матеріали 27 сесії Крижопільської селищної ради 7 скликання 08.02.2018 року.

 

Інформує ДП “Крижопільводоканал”

20620952_584224675079784_4196156286664005702_n

Шановні абоненти нашого підприємства, маємо можливість надати роз’яснення та відповіді на запитання, які Вас турбують та цікавлять. Ми виокремили найчастіші запитання за якими звертаються жителі селища – абоненти нашого підприємства.

 

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ПОВІРКА ЛІЧИЛЬНИКІВ?

  1. На підставі яких документів необхідно здійснювати повірку лічильників?

Відповідно  до  ст.20  Закону  України  «Про  метрологію        та  метрологічну  діяльність» №113/98-ВР від 11.02.1998 зі змінами та доповненнями лічильники обліку холодної води, що знаходяться у власності фізичних осіб (квартиронаймачів), підпадають під сферу державного метрологічного контролю і нагляду.Згідно з п.1 ст. 28 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, на які поширюється державний метрологічний нагляд, підлягають періодичній повірці.

  1. Міжповірочний інтервал лічильників холодної води

Всі  засоби обліку води повинні своєчасно, з урахуванням установлених міжповірочних інтервалів (тобто певного інтервалу часу між двома послідовними періодичними повірками), проходити повірку відповідно до Покажчика засобів вимірювання техніки, типи яких занесені до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки України.

В залежності від типу засобу обліку води (передбачений паспортом засобу обліку) встановлюється міжповірочний строк в 3 або в 4 роки від дати останньої повірки, але, як показує практика, не більше трьох разів. Гарантований виробником термін експлуатації приладу становить від 10 до 12 років.

  1. Яка ймовірність проходження повірки лічильника, якщо він експлуатується понад 10 років?

У цьому випадку існує велика ймовірність, що державну повірку він може не пройти. Адже виробники приладів обліку гарантують граничний строк експлуатації лічильників 10-12 років.

  1. Що важливо знати споживачу перед купівлею лічильника?

Купуючи лічильник, а це легко можна зробити в спеціалізованому магазині, необхідно пам’ятати наступне:

–  Обов’язкова наявність технічного паспорту приладу обліку. У паспорті мають бути вказані тип приладу, діаметр приладу, заводський номер, дата продажу, дата повірки лічильника.

–  Обов’язково необхідно перевірити комплектацію приладу обліку відповідно до технічного паспорту.

Продавати засоби вимірювальної техніки, термін повірки яких перевищив половину міжповірочного інтервалу, в Україні заборонено. Також не рекомендуємо купувати лічильники «з рук». Бажано щоб рік виготовлення лічильника співпадав з роком придбання лічильника. Нагадування – зберігайте паспорт лічильника.

  1. За чий рахунок встановлюються квартирні лічильники води?

Придбання та встановлення нового лічильника відбувається за рахунок коштів споживача, оскільки ця послуга не є складовою тарифу на холодне водопостачання та водовідведення.

  1. За чий рахунок здійснюється періодична повірка квартирних приладів обліку води?

ДП «Крижопільводоканал» здійснює безкоштовну повірку лічильників холодної води,  строк повірки яких завершився після 1 липня 2014 року. З цього моменту Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення розрахунків за енергоносії» від 10.04.2014 № 1198-VII виконавцем послуг з централізованого водопостачання та водовідведення з використанням внутрішньобудинкових систем було визначено суб‘єкти господарювання, які проводять діяльність з централізованого водопостачання та водовідведення. Зокрема, для селища Крижопіль цим виконавцем став Крижопільводоканал за винятком тих будинків, які є колективними споживачами.

Тариф виконавця послуг для Крижопільводоканалу набрав чинності з 12 травня 2015 року (в «Офіційному віснику України» опублікована постанова НКРЕКП від 31.03.15 № 970, реєстрація в Мін’юсті – №437/26882).

  1. Які є варіанти здійснення повірки квартирних лічильників холодної води для будинків, де виконавцем послуг є Крижопільводоканал?

З демонтажем приладу обліку та направлення на повірку у спеціалізованому сервісному центрі м. Вінниці.

Комплекс безкоштовних послуг передбачає:

–  демонтаж;

–  промивку;

–  повірку;

–  монтаж;

–  опломбування;

–  гарантію внесення приладів на облік.

Переваги: більша вірогідність проходження повірки, тому що лічильник проходить технічне обслуговування.

Якщо ж прилад обліку все ж визнано непридатним, то встановлення нового приладу (який мешканець повинен придбати самостійно) відбувається оплатно.

  1. Як замовити повірку квартирних лічильників холодної води?

Написати заяву в якій вказати ПІБ, адресу (район, вулицю, будинок), номер телефону (бажано мобільний), номер особового рахунку та кількість лічильників через:

– контакт секретар підприємства 2-15-42

  1. Який термін виконання заявки та як проводиться повірка квартирних лічильників?

Орієнтовний термін виконання заявки – 30 днів.

Попередньо майстер зателефонує, домовиться та прийде у визначений день до споживача для обстеження місця встановлення вузла обліку.

А) Якщо при обстеженні вузла лічильник можливо демонтувати, майстер знімає останні показники лічильника, розпломбовує і демонтує лічильник. На його місце майстер встановлює тимчасову трубку або лічильник з обмінного фонду.

Демонтований лічильник майстер Крижопільводоканалу забирає на повірку в спеціалізованому сервісному центрі. Повірка водоміра здійснюватиметься у термін, що не перевищує одного календарного місяця. В цей період нарахування за водоспоживання проводиться у розмірі середньомісячних показників лічильників за попередні 3 місяці.

За умови проходження приладом повірки представник Крижопільводоканалу зв’язується зі споживачем та домовляється про дату та час візиту майстра для встановлення повіреного лічильника.

У визначений день майстер Крижопільводоканалу здійснює демонтаж трубки та монтаж повіреного лічильника і його опломбування.

Після виконання робіт майстер складає акт (в 2 прим.) з наступною інформацією:

– дата проведення робіт;

– ПІБ працівника, що виконував роботи;

– тип, заводський номер та показники лічильників, як демонтованих так і встановлених;

– номери пломб, якими опломбовано лічильник та його з’єднувальні частини;

– контактні телефони підприємства обслуговування споживачів, за якими мешканець зможе звернутися у випадку некоректної роботи приладів.

Зазначений документ даватиме право проводити розрахунки за новим приладом.

Якщо лічильник не пройде повірку, Крижопільводоканал поверне споживачу прилад обліку  разом з довідкою про непридатність засобу вимірювальної техніки, виданою КП «Вінницяводоканал».

Б) Якщо при обстеженні вузла обліку виявлено, що лічильник неможливо демонтувати, майстер складає відповідний припис споживачу на усунення виявлених недоліків.

Після усунення споживачем виявлених недоліків, повірка лічильника відбувається відповідно до наведеної вище процедури.

  1. Як дізнатися, що до мене прийшов майстер Крижопільводоканалу?

Для підтвердження особи представник ДП«Крижопільводоканал» повинен пред’явити службове посвідчення та акт на виконання робіт.

  1. Як здійснюється нарахування сплати за послуги водопостачання та водовідведення у разі несвоєчасного проведення чи відмови від повірки квартирних лічильників?

У випадку, якщо повірка лічильника не буде здійснена протягом місяця або споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься – згідно з нормами водоспоживання затвердженними рішенням 9сесії  6 скликання Крижопільської селищної ради від 12 січня 2012 року.

  1. Як здійснюється нарахування у період тимчасової відсутності лічильника (під час проходження лічильником повірки)?

У пункті 15 постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630 вказано: періодична повірка засобів обліку води проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги згідно з середньомісячними показаннями засобів обліку за попередні три місяці.

У разі  несправності  лічильника,  що не підлягає усуненню,  плата за послуги з моменту її  виявлення  вноситься згідно з нормативами (нормами) споживання.

По інших питаннях, які Вас цікавлять просимо звертатися до керівництва нашого підприємства за адресою: смт Крижопіль, вул. Яна Засідателя, 14.

 

Щодо роздільного збору сміття

З 1 травня 2017 року в селищі Крижопіль функціонують контейнерні майданчики для роздільного збору твердих побутових відходів. Спочатку таких майданчиків було сім, зараз їх дев’ять, і в подальшому їх кількість буде збільшуватись. Адже з 01.01.2018 року в Україні заборонено захоронювати неперероблені відходи. А це означає, що з усієї маси відходів необхідно відібрати ресурсоцінний компонент, тобто ті матеріали, які можна повторно переробити. Сьогодні на території селища Крижопіль поки що збирається чотири фракції відходів, це: скло, ПЕТ форми, органічні (вологі) відходи та неорганічні відходи. Комунальне підприємство «Крижопільблагоустрій» спільно із Крижопільською селищною радою планують додати ще одну фракцію і збирати окремо паперові відходи. Для цього планується найближчим часом закупити спеціалізовані контейнери.

Так з 01.05.2017 року на контейнерних майданчиках вдалось зібрати близько 70 метрів кубічних пластикових пляшок. Але для їх реалізації необхідно виконати ще ряд операцій. Зокрема, вартість реалізації ПЕТ форм залежить від їх кольору, чистоти та типу пластику, з якого вони виготовлені. Тому після збирання їх сортують. А для раціоналізації процесу доставки їх до пункту реалізації їх необхідно зпресувати. Для цього комунальне підприємство вирішило використати прес, який поставлявся в комплекті з переробною станцією, що розташовується на полігоні ТПВ і яка не завершена і непридатна до використання.  Для використання в інших умовах прес довелось допрацьовувати та модернізовувати.

2 лютого 2018 року комунальне підприємство почало пресувати попередньо відсортовані та підготовлені ПЕТ форми. При пресуванні об’єм зменшується у 6-7 разів, вага зпресованого тюка складає до 150 кг. Після накопичення певної кількості матеріалу його буде реалізовано на підприємство «Подільська січ» м.Вінниця.

Крижопільська селищна рада та комунальне підприємство «Крижопільблагоустрій» дякують усім свідомим жителям селища, які розуміють важливість збереження довкілля та підтримують запровадження роздільного збору ТПВ. Просимо Вас, Крижопільчани, не бути байдужими до здоров’я своїх майбутніх поколінь. Давайте разом ставати свідомішими. Спільними зусиллями ми зможемо побудувати дієву систему поводження із ТПВ в нашому містечку. Без розуміння важливості цього процесу населенням – результату не буде. Кожен повинен почати з себе. А перший крок – це заключення договору на вивезення ТПВ з комунальним підприємством і оплата послуги. Адже саме це – запорука якості цієї послуги.

З повагою!