Як запровадити онлайн інструменти е-демократії у себе в громадах дізнавались на Вінниччині

7 червня відбувся семінар «Впровадження   інструментів е-демократії та онлайн-сервісів – стратегічна інвестиція в розвиток громади». Участь у заході, який організовано Агенцією регіонального розвитку Вінницької області за підтримки швейцарсько-української програми EGAP, взяли 23 представника  з 9 територіальних громад Вінницької області. Всі ці громади планують запровадити онлайн інструменти взаємодії влади та громадян, створені Фондом Східна Європа в рамках виконання швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), що фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва

Під час семінару відбулося практичне ознайомлення учасників з онлайн сервісами, які сприятимуть налагодженню діалогу між представниками органів влади та громадянами, зокрема йшлося про використання платформ  «Відкрите місто», «Громадський бюджет» та «Єдина система місцевих петицій».

Веб-портал «Відкрите місто»  www.opencity.in.ua – інтернет-платформа, яка покликана зробити комунікацію між владою та мешканцями простішою, діяльність місцевої влади і комунальних підприємств прозорішою та надати мешканцям і громадським організаціям можливість об’єднати зусилля задля вирішення актуальних проблем громади.

Онлайн платформа «Громадський бюджет» www.budget.e-dem.in.ua – це можливість для кожного містянина брати участь у розподілі коштів місцевого бюджету через створення проектів для покращення міста та/або голосування за них.

«Єдина система місцевих петицій» www.e-dem.in.ua дозволяє забезпечити високий рівень якості обслуговування громадян з боку органів місцевого самоврядування щодо подання електронних петицій.

Учасники семінару розглянули алгоритми запровадження даних інструментів е-демократії, онлайн-сервісів  та отримали навички з їх адміністрування.

За результатами семінару між представниками Літинської, Крижопільської, Брацлавської селищними радами, Дашівськю об’єднаною територіальною громадою, Леляцькою сільською радою та Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа» було підписано 7 меморандумів про співпрацю з метою запровадження інноваційних механізмів участі громадян у вирішенні місцевих проблем та налагодження результативної співпраці громадян і органів місцевої влади.

 

Результати лабораторних досліджень якості питної води 21.05.2018 року

Відповідно до вимог нормативно-правових документів, що регулюють діяльність у сфері водопостачання, ДП “Крижопільводоканал” КП “Вінницяоблводоканал” інформує щодо результатів санітарно-мікробіологічних досліджень питної води, що постачається для споживання в смт Крижопіль Крижопільського району Вінницької області.

Забір зразків для досліджень було здійснено 21.05.2018 року об 10:00 з РЧВ (резервуарів чистої води), що розташовані на території діючого водозабору в с.Голубече Крижопільського району та з водопровідної мережі. В РЧВ вода поступає із усіх діючих свердловин, а звідти подається у водопровідну мережу.

Таким чином за результатами досліджень встановлено:

  • бактерії групи кишкових паличок в 100 куб. см. – не виявлено;
  • ЗМЧ в 1 куб. см. – 50-70 КУО;
  • термотолерантні кишкові бактерії ТТКБ в 100 куб.см. – не виявлено;
  • Ентерококи в 100 куб.см. – не виявлено;
  • Відмітка про відповідність – відповідає.

Щодо дослідження на відповідність гігієнічним вимогам встановлено що усі показники в межах норм встановлених відповідними нормативними документами.

ВИСНОВОК ЛІКАРЯ: Гігієнічні вимоги до питної води призначеної для споживання людиною відповідають вимогам ДССанПіну 2.2.4.171-10.

Завантажити сканкопію документів.

Відповіді на актуальні запитання щодо діяльності КП “Крижопільводоканал”

КП «Крижопільводоканал» інформує своїх абонентів по питаннях, які виникають

Споживачі зобов’язані допускати працівників водоканалу до лічильників обліку води

Працівники водоканалу здійснюють перевірку   показників лічильників у абонентів один раз на місяць у відповідності до графіка затвердженого підприємством водоканалу.

Тому для самих споживачів важливо, не тільки щоб  контролери зафіксували фактичні показники лічильника один раз на квартал, які суттєво впливають на річний обсяг спожитої  води та можуть стати причиною зміни категорії і відповідно ціни на воду, а й протягом року забезпечити достовірність  поданих показників лічильників.

— Чому споживачі води повинні безперешкодно впускати працівників водоканалу у помешкання для зняття показників лічильника? Чи не можна ці покази повідомити іншими способом?

— Поточне регулярне зняття показань лічильника здійснюється споживачем станом на 1 число кожного місяця, що настає за розрахунковим періодом та зазначаються споживачем у платіжних документах. На сьогодні нашими спеціалістами розроблено декілька варіантів передачі показників лічильника води : через контролера під час видачі платіжних документів, багатоканальним телефоном контролера та за номером телефону абонентського відділу, – 2-24-76.

— Необхідність зняття контрольних показань закріплена і законом, а саме в  пункті V «СИСТЕМА ОБЛІКУ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ», Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення України, йдеться про те, що споживач згідно ст.17 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» зобов’язаний безперешкодно допускати у свої житлові, підсобні приміщення та водопровідні колодязі де є  лічильники води і забірні вузли, представників підприємства водоканалу  після пред’явлення ними відповідних службових посвідчень для звіряння показників фактично використаних у попередньому місяці поточного року обсягів спожитої води.

—  Чи часто бувають випадки непорозуміньколи споживачі не впускають у домогосподарство та приміщення працівників водоканалу? І чи якимось чином карають за таке?

— Є такі    випадки. Деякі споживачі, дійсно,  з непорозумінням  сприймають перевірку приладів обліку води із-за чого й виникають конфліктні ситуації. Але краще цього не робити. Річ у тім, що в такому разі представники підприємства водоканалу складають Акт про недопуск і вже до вияснення причин такої поведінки абонента цими справами  займається  абоненский та юридичний відділи підприємства. Після попереднього повідомлення абонента підприємство має право нарахувати суму до оплати за нормами споживання води, залежно від площі помешкання і кількості зареєстрованих осіб. І показники лічильника не враховуватимемо доти, доки споживач не допустить контролера до приладу обліку води. Як правило, в таких абонентів, неодноразово були зафіксовані   неполадки лічильників,  втручання в прилади обліку, порушення Правил коритсування  системами водопостачання та водовідведення  і таке інше.  Тож в  разі відмови споживача у доступі до перевірки обліку води працівників водоканалу,   після попередження, водопостачання припиняється з подальшим розірванням договору.

— А як споживачеві впевнитися, що він впускає саме контролера підприємства водоканалу, а не якогось зловмисника?

— У працівника повинно бути  посвідчення працівника підприємства водоканалу. Якщо такого документа немає, то таку  людину,  не варто впускати в помешкання. Крім того, споживач може простежити, чи правильно працівник вніс показники лічильника в маршрутному  листі. У цьому документі передбачене місце, де споживач має обов’язково поставити свій підпис.

Згідно Правил  коритсування  системами водопостачання та водовідведення підприємства мають право контролювати правильність зняття показань та оформлення споживачем платіжних документів. Відтак, поточну перевірку показань лічильника перевіряємо особливо у тих споживачів, що надають ці дані невчасно та нерегулярно, або із заниженими показниками.

Отже, щоб нарахування за воду відповідали показникам лічильника закликаємо споживачів   дотримуватись умов договору та відповідально відноситися до своїх обов’язків, своєчасно станом на 1 число щомісячно передавати показники лічильника та проводити розрахунки за спожиту воду  не пізніше 10 числа наступного за розрахунковий місяць.

Інформація надана юристом водоканалу.

Результати досліджень якості питної води в смт Крижопіль 23.03.2018 року

Відповідно до вимог нормативно-правових документів, що регулюють діяльність у сфері водопостачання, ДП “Крижопільводоканал” КП “Вінницяоблводоканал” інформує щодо результатів санітарно-мікробіологічних досліджень питної води, що постачається для споживання в смт Крижопіль Крижопільського району Вінницької області.

Забір зразків для досліджень було здійснено 20.03.2018 року об 10:30 з РЧВ (резервуарів чистої води), що розташовані на території діючого водозабору в с.Голубече Крижопільського району. В РЧВ вода поступає із усіх діючих свердловин, а звідти подається у водопровідну мережу.

Таким чином за результатами досліджень встановлено:

  • бактерії групи кишкових паличок в 100 куб. см. – не виявлено;
  • ЗМЧ в 1 куб. см. – 75 КУО;
  • термотолерантні кишкові бактерії ТТКБ в 100 куб.см. – не виявлено;
  • Ентерококи в 100 куб.см. – не виявлено;
  • Відмітка про відповідність – відповідає.

Завантажити сканкопію документу.

Щодо дослідження на відповідність гігієнічним вимогам встановлено такі результати:

  • Запах – 0 балів;
  • Присмак – 1 балів;
  • Кольоровість – 2,8 балів;
  • Мутність – 1,04;
  • pH – 7,38;
  • Окисність – 0,96;
  • аміака – <0,05;
  • нітритів – <0,003;
  • нітратів – <28,5;
  • Загальна жорсткість – 8,3;
  • Сухий залишок – 318,2;
  • Хлориди – 36,1;
  • Сульфати – 33,7;
  • Залізо – <0,1;
  • Мідь – <0,02;
  • Фтор – 0,41;
  • Марганець – <0,01.

ВИСНОВОК ЛІКАРЯ: Гігієнічні вимоги до питної води призначеної для споживання людиною відповідають вимогам ДССанПіну 2.2.4.171-10.

Завантажити сканкопію документу.

Інформує ДП “Крижопільводоканал”

Шановні абоненти нашого підприємства, маємо можливість надати роз’яснення та відповіді на запитання, які Вас турбують та цікавлять. Ми виокремили найчастіші запитання за якими звертаються жителі селища – абоненти нашого підприємства.

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ПОВІРКА ЛІЧИЛЬНИКІВ?

  1. На підставі яких документів необхідно здійснювати повірку лічильників?

Відповідно  до  ст.20  Закону  України  «Про  метрологію        та  метрологічну  діяльність» №113/98-ВР від 11.02.1998 зі змінами та доповненнями лічильники обліку холодної води, що знаходяться у власності фізичних осіб (квартиронаймачів), підпадають під сферу державного метрологічного контролю і нагляду.Згідно з п.1 ст. 28 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, на які поширюється державний метрологічний нагляд, підлягають періодичній повірці.

  1. Міжповірочний інтервал лічильників холодної води

Всі  засоби обліку води повинні своєчасно, з урахуванням установлених міжповірочних інтервалів (тобто певного інтервалу часу між двома послідовними періодичними повірками), проходити повірку відповідно до Покажчика засобів вимірювання техніки, типи яких занесені до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки України.

В залежності від типу засобу обліку води (передбачений паспортом засобу обліку) встановлюється міжповірочний строк в 3 або в 4 роки від дати останньої повірки, але, як показує практика, не більше трьох разів. Гарантований виробником термін експлуатації приладу становить від 10 до 12 років.

  1. Яка ймовірність проходження повірки лічильника, якщо він експлуатується понад 10 років?

У цьому випадку існує велика ймовірність, що державну повірку він може не пройти. Адже виробники приладів обліку гарантують граничний строк експлуатації лічильників 10-12 років.

  1. Що важливо знати споживачу перед купівлею лічильника?

Купуючи лічильник, а це легко можна зробити в спеціалізованому магазині, необхідно пам’ятати наступне:

–  Обов’язкова наявність технічного паспорту приладу обліку. У паспорті мають бути вказані тип приладу, діаметр приладу, заводський номер, дата продажу, дата повірки лічильника.

–  Обов’язково необхідно перевірити комплектацію приладу обліку відповідно до технічного паспорту.

Продавати засоби вимірювальної техніки, термін повірки яких перевищив половину міжповірочного інтервалу, в Україні заборонено. Також не рекомендуємо купувати лічильники «з рук». Бажано щоб рік виготовлення лічильника співпадав з роком придбання лічильника. Нагадування – зберігайте паспорт лічильника.

  1. За чий рахунок встановлюються квартирні лічильники води?

Придбання та встановлення нового лічильника відбувається за рахунок коштів споживача, оскільки ця послуга не є складовою тарифу на холодне водопостачання та водовідведення.

  1. За чий рахунок здійснюється періодична повірка квартирних приладів обліку води?

ДП «Крижопільводоканал» здійснює безкоштовну повірку лічильників холодної води,  строк повірки яких завершився після 1 липня 2014 року. З цього моменту Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення розрахунків за енергоносії» від 10.04.2014 № 1198-VII виконавцем послуг з централізованого водопостачання та водовідведення з використанням внутрішньобудинкових систем було визначено суб‘єкти господарювання, які проводять діяльність з централізованого водопостачання та водовідведення. Зокрема, для селища Крижопіль цим виконавцем став Крижопільводоканал за винятком тих будинків, які є колективними споживачами.

Тариф виконавця послуг для Крижопільводоканалу набрав чинності з 12 травня 2015 року (в «Офіційному віснику України» опублікована постанова НКРЕКП від 31.03.15 № 970, реєстрація в Мін’юсті – №437/26882).

  1. Які є варіанти здійснення повірки квартирних лічильників холодної води для будинків, де виконавцем послуг є Крижопільводоканал?

З демонтажем приладу обліку та направлення на повірку у спеціалізованому сервісному центрі м. Вінниці.

Комплекс безкоштовних послуг передбачає:

–  демонтаж;

–  промивку;

–  повірку;

–  монтаж;

–  опломбування;

–  гарантію внесення приладів на облік.

Переваги: більша вірогідність проходження повірки, тому що лічильник проходить технічне обслуговування.

Якщо ж прилад обліку все ж визнано непридатним, то встановлення нового приладу (який мешканець повинен придбати самостійно) відбувається оплатно.

  1. Як замовити повірку квартирних лічильників холодної води?

Написати заяву в якій вказати ПІБ, адресу (район, вулицю, будинок), номер телефону (бажано мобільний), номер особового рахунку та кількість лічильників через:

– контакт секретар підприємства 2-15-42

  1. Який термін виконання заявки та як проводиться повірка квартирних лічильників?

Орієнтовний термін виконання заявки – 30 днів.

Попередньо майстер зателефонує, домовиться та прийде у визначений день до споживача для обстеження місця встановлення вузла обліку.

А) Якщо при обстеженні вузла лічильник можливо демонтувати, майстер знімає останні показники лічильника, розпломбовує і демонтує лічильник. На його місце майстер встановлює тимчасову трубку або лічильник з обмінного фонду.

Демонтований лічильник майстер Крижопільводоканалу забирає на повірку в спеціалізованому сервісному центрі. Повірка водоміра здійснюватиметься у термін, що не перевищує одного календарного місяця. В цей період нарахування за водоспоживання проводиться у розмірі середньомісячних показників лічильників за попередні 3 місяці.

За умови проходження приладом повірки представник Крижопільводоканалу зв’язується зі споживачем та домовляється про дату та час візиту майстра для встановлення повіреного лічильника.

У визначений день майстер Крижопільводоканалу здійснює демонтаж трубки та монтаж повіреного лічильника і його опломбування.

Після виконання робіт майстер складає акт (в 2 прим.) з наступною інформацією:

– дата проведення робіт;

– ПІБ працівника, що виконував роботи;

– тип, заводський номер та показники лічильників, як демонтованих так і встановлених;

– номери пломб, якими опломбовано лічильник та його з’єднувальні частини;

– контактні телефони підприємства обслуговування споживачів, за якими мешканець зможе звернутися у випадку некоректної роботи приладів.

Зазначений документ даватиме право проводити розрахунки за новим приладом.

Якщо лічильник не пройде повірку, Крижопільводоканал поверне споживачу прилад обліку  разом з довідкою про непридатність засобу вимірювальної техніки, виданою КП «Вінницяводоканал».

Б) Якщо при обстеженні вузла обліку виявлено, що лічильник неможливо демонтувати, майстер складає відповідний припис споживачу на усунення виявлених недоліків.

Після усунення споживачем виявлених недоліків, повірка лічильника відбувається відповідно до наведеної вище процедури.

  1. Як дізнатися, що до мене прийшов майстер Крижопільводоканалу?

Для підтвердження особи представник ДП«Крижопільводоканал» повинен пред’явити службове посвідчення та акт на виконання робіт.

  1. Як здійснюється нарахування сплати за послуги водопостачання та водовідведення у разі несвоєчасного проведення чи відмови від повірки квартирних лічильників?

У випадку, якщо повірка лічильника не буде здійснена протягом місяця або споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься – згідно з нормами водоспоживання затвердженними рішенням 9сесії  6 скликання Крижопільської селищної ради від 12 січня 2012 року.

  1. Як здійснюється нарахування у період тимчасової відсутності лічильника (під час проходження лічильником повірки)?

У пункті 15 постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630 вказано: періодична повірка засобів обліку води проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги згідно з середньомісячними показаннями засобів обліку за попередні три місяці.

У разі  несправності  лічильника,  що не підлягає усуненню,  плата за послуги з моменту її  виявлення  вноситься згідно з нормативами (нормами) споживання.

По інших питаннях, які Вас цікавлять просимо звертатися до керівництва нашого підприємства за адресою: смт Крижопіль, вул. Яна Засідателя, 14.

Зробимо наш Крижопіль чистим!

5 квітня 2018 року Крижопільська селищна рада запрошує усіх небайдужих вийти на загальну «толоку» і долучитися до підготовки нашого селища до Великодня.

Підтримаємо традицію наших предків та напередодні великодніх свят приберемо та впорядкуємо наші прибудинкові території, вулиці, тротуари. Не маємо сумніву, що підприємці, керівники підприємств, установ та організацій зорганізують колективи на впорядкування своїх територій.

Ми підтримаємо конструктивні ідеї кожного мешканця.

Закликаємо усіх зрозуміти важливість цієї справи. Наше з Вами селище – це наш маленький дім, де нам з Вами жити і радіти, народжувати і ростити дітей, забезпечувати їм світле, надійне і чисте майбутнє!

sm_full.aspx

ПОРЯДОК ВИДАЧІ ДОВІДОК КРИЖОПІЛЬСЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ

ВИДИ ДОВІДОК ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,

ЩО  НЕОБХІДНО ПОДАТИ ДЛЯ ЇХ ОТРИМАННЯ:

Довідка

про склад сім’ї

–          будинкова книга (за наявності);

–          документ, що посвідчує особу кожного члена родини.

Довідка

про місце реєстрації

–          будинкова книга (за наявності);

–          документ, що посвідчує особу.

Довідка

про фактичне місце проживання

–          документ, що посвідчує особу;

–          заява про видачу довідки з підтвердженням трьох свідків (сусідів) про фактичне проживання особи, яка звернулася для отримання послуги.

Довідка про місце реєстрації померлого на одержання недоотриманої пенсії.

Довідка про спільне проживання громадян на момент смерті одного з них

Довідка про проведення поховання.

–          технічний паспорт на будинок/квартиру;

–          будинкова книга (за наявності);

–          документ, що посвідчує особу, яка звернулася для отримання послуги;

–          свідоцтво про смерть особи, яка померла;

–          свідоцтво про народження особи, яка має родинні стосунки до померлого;

–          свідоцтво про одруження(розлучення) особи, яка має родинні стосунки до померлого.

Довідка для оформлення спадщини

або

довідка до нотаріальної контори з різних питань

–          технічний паспорт на  будинок/квартиру;

–           будинкова книга (за наявності);

–          документ, що посвідчує особу, яка звернулася для отримання послуги;

–          свідоцтво про смерть особи, яка померла;

–          свідоцтво про народження особи, яка має родинні стосунки до померлого;

–          свідоцтво про одруження(розлучення) особи, яка має родинні стосунки до померлого.

Довідка для оформлення пільги на опалення –          технічний паспорт на будинок/квартиру;

–          будинкова книга (за наявності).

Довідка про пічне опалення будинку –          технічний паспорт на будинок/квартиру;

–          документ, що посвідчує особу;

Довідка для участі у спортивних змаганнях –          будинкова книга (за наявності);

–          документ, що посвідчує особу дитини;

–          фотокартка 3 х 4.

Довідка для грошової допомоги дітям до 3-х років

або  

довідка одиноким матерям, малозабезпеченим сім’ям

або

довідка для оформлення  субсидії

–          технічний паспорт  на будинок/квартиру;

–          будинкова книга (за наявності);

–          документ, що посвідчує особу кожного члена родини;

Довідка про проживання дітей з батьками.  

–          будинкова книга (за наявності);

–          документ, що посвідчує особу кожного члена родини;

Довідка  про  працевлаштування –          паспорт заявника;

–          трудова книжка

Довідка про наявність земельної ділянки

або довідка про приватизацію земельної ділянки

–          паспорта заявника;

–          технічний паспорт на  будинок;

–          наявні документи на земельну ділянку

Довідка про те, чи є заявник членом особистого селянського господарства –          паспорта заявника;

–          технічний паспорт на  будинок;

–          наявні документи на земельну ділянку

Довідка про громадянина згідно запитів. –          Видається на підставі запитів правоохоронних органів
Довідка-характеристика –          Видається на підставі запитів правоохоронних органів

–           документу, що посвідчує особу.

Іноземці та особи без громадянства для отримання будь-якої довідки, додають до необхідних документів документ, що підтверджує постійне або тимчасове проживання в Україні, або посвідчення статусу біженця чи отримання притулку в Україні.  

ПРИМІТКА: Власник (співвласник) житлового приміщення/будинку або інша зареєстрована у житловому приміщенні/будинку особа при зверненні за отриманням довідки надають для перевірки ОРИГИНАЛИ документів.

ПРИМІТКА : Власник (співвласник) житлового приміщення/будинку, інша зареєстрована у житловому приміщенні/будинку особа НЕСУТЬ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за документи та дані про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, інших відомостей, що вплинули або могли вплинути на встановлення інших цивільних прав.

ПРИМІТКА : Видача довідок проводиться безкоштовно.

Перелік підстав для відмови у наданні послуги:

  • ненадання власником (співвласником) житлового приміщення /будинку, іншою зареєстрованою у житловому приміщенні/будинку особою при зверненні за отриманням довідки, документів за встановленим переліком, а також надання недостовірних документів або відомостей;
  • надання ксерокопій документів (крім копій документів, завірених відповідно чинного законодавства).

Терміни надання послуги

При умові надання фізичною особою документів, необхідних для заповнення бланку довідки, довідка заповнюється, підписується та завіряється у присутності особи в день звернення.

Порядок виправлення можливих недоліків наданої послуги

У разі виявлення технічної помилки, припущеної спеціалістом, фізична особа має право звернутися для її виправлення, з наданням відповідних документів.

Нормативно-правові підстави

  • Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
  • Закон України  “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні”;
  • Закон України  “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”;
  • Закон України «Про адміністративні послуги»;
  • Закону України «Про  внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»;
  • Постанова КМУ від 02.03.2016р. № 20 « Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру».

Прийом громадян

із зверненнями для оформлення та видачі довідок

проводиться у прийомні дні відповідно до графіку роботи:

Вівторок, четвер:

з 8.30 до 16.00

з 12.00 до 13.00 –  обідня перерва.

 

Завантажити зразок заяви для отримання довідки про фактичне місце проживання

Дослідження якості питної води 23.03.2018 року

Відповідно до вимог нормативно-правових документів, що регулюють діяльність у сфері водопостачання, ДП “Крижопільводоканал” КП “Вінницяоблводоканал” інформує щодо результатів санітарно-мікробіологічних досліджень питної води, що постачається для споживання в смт Крижопіль Крижопільського району Вінницької області.

Забір зразків для досліджень було здійснено 20.03.2018 року об 10:30 з РЧВ (резервуарів чистої води), що розташовані на території діючого водозабору в с.Голубече Крижопільського району. В РЧВ вода поступає із усіх діючих свердловин, а звідти подається у водопровідну мережу.

Таким чином за результатами досліджень встановлено:

  • бактерії групи кишкових паличок в 100 куб. см. – не виявлено;
  • ЗМЧ в 1 куб. см. – 75 КУО;
  • термотолерантні кишкові бактерії ТТКБ в 100 куб.см. – не виявлено;
  • Ентерококи в 100 куб.см. – не виявлено;
  • Відмітка про відповідність – відповідає.

Завантажити сканкопію документу.

Щодо дослідження на відповідність гігієнічним вимогам встановлено такі результати:

  • Запах – 0 балів;
  • Присмак – 1 балів;
  • Кольоровість – 2,8 балів;
  • Мутність – 1,04;
  • pH – 7,38;
  • Окисність – 0,96;
  • аміака – <0,05;
  • нітритів – <0,003;
  • нітратів – <28,5;
  • Загальна жорсткість – 8,3;
  • Сухий залишок – 318,2;
  • Хлориди – 36,1;
  • Сульфати – 33,7;
  • Залізо – <0,1;
  • Мідь – <0,02;
  • Фтор – 0,41;
  • Марганець – <0,01.

ВИСНОВОК ЛІКАРЯ: Гігієнічні вимоги до питної води призначеної для споживання людиною відповідають вимогам ДССанПіну 2.2.4.171-10.

Завантажити сканкопію документу.