Результати лабораторних досліджень якості питної води 10.09.2018 року

Забір зразків для досліджень було здійснено 05.09.2018 року об 12:00 з РЧВ (резервуарів чистої води), що розташовані на території діючого водозабору в с.Голубече Крижопільського району та з водопровідної мережі. В РЧВ вода поступає із усіх діючих свердловин, а звідти подається у водопровідну мережу.

Таким чином за результатами досліджень встановлено:

  • бактерії групи кишкових паличок в 100 куб. см. – не виявлено;
  • ЗМЧ в 1 куб. см. – 75-85 КУО;
  • термотолерантні кишкові бактерії ТТКБ в 100 куб.см. – не виявлено;
  • Ентерококи в 100 куб.см. – не виявлено;
  • Відмітка про відповідність – відповідає.

Щодо дослідження на відповідність гігієнічним вимогам встановлено що усі показники в межах норм встановлених відповідними нормативними документами.

ВИСНОВОК ЛІКАРЯ: Гігієнічні вимоги до питної води призначеної для споживання людиною відповідають вимогам ДССанПіну 2.2.4.171-10.

Завантажити сканкопію документів.

33 позачергова сесія 7 скликання 19.07.2018 року

19 липня 2018 року відбулась 33 позачергова сесія Крижопільської селищної ради 7 скликання.

Відомість поіменного голосування.

Питання порядку денного та можливість завантаження рішень – нижче у таблиці.

№ питання порядку денного № рішення Назва рішення

Результат голосування

1. 1-33/18 Про внесення змін до рішення 30 сесії 7 скликання від 10.05.2018 року № 2-30/18. Рішення прийнято
2. 2-33/18 Про створення комунального підприємства «Крижопільводоканал». Рішення прийнято
3. 3-33/18 Про затвердження Угоди № 106-18 щодо реалізації Проекту «Нове будівництво чотирьох сміттєвих майданчиків у смт Крижопіль та придбання євроконтейнерів для твердих побутових відходів». Рішення прийнято
4. 4-33/18 Про затвердження Угоди № 108-18 щодо реалізації Проекту «Сучасний спортивний майданчик». Рішення прийнято
5. 5-33/18 Про затвердження Програми розвитку позашкільної освіти селища Крижопіль на 2018 рік. Рішення прийнято
6. 6-33/18 Про внесення змін до Програми «Встановлення дитячих ігрових та спортивних майданчиків у селищі Крижопіль на 2017-2018 роки». Рішення прийнято
7. 7-33/18 Про внесення змін до Програми «Встановлення дитячих ігрових та спортивних майданчиків у селищі Крижопіль на 2017-2018 роки». Рішення прийнято
8. 8-33/18 Про  внесення змін  до  Програми економічного  і  соціального розвитку селища  Крижопіль  на  2018 рік. Рішення прийнято
9. 9-33/18 Про внесення змін  до  рішення  26 сесії  селищної ради  7  скликання  від 21 грудня  2017 року  № 13-26/17  «Про  селищний  бюджет  на  2018 рік». Рішення прийнято
10. 10-33/18 Про затвердження   розпоряджень селищного голови. Рішення прийнято
11.                Про внесення змін до  Плану діяльності  Крижопільської  селищної ради та її виконавчого комітету  з  підготовки    проектів     регуляторних актів  на  2018 рік. Рішення не прийнято

Блок земельних питань

12. 11.1-33/18 Про  передачу в  оренду земельної ділянки на вул. І.Кожедуба,1 в смт  Крижопіль Гонтар Валентині Петрівні Рішення прийнято
13. 11.2-33/18 Про надання дозволу на виготовлення експертної грошової оцінки земельної ділянки гр. Братіці Людмилі Михайлівні Рішення прийнято
14. 11.3-33/18 Про надання дозволу ТОВ «Кряж» на виготовлення   технічної документації із землеустрою щодо  встановлення (відновлення)   меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) Рішення прийнято
15. 11.4-33/18 Про надання дозволу Крижопільському відділенню поліції Бершадського відділу поліції Головного управління національної поліції у Вінницькій області  на виготовлення   технічної документації із землеустрою щодо  встановлення (відновлення)   меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) Рішення прийнято
16. 11.5-33/18 Про припинення права оренди земельної ділянки, розірвання договору оренди землі гр. Гондюк Валентині Григорівні в смт Крижопіль, вул. Південна,11 секція А №2 Рішення прийнято
17. 11.6-33/18 Про затвердження  технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та надання її в оренду Кучковському Андрію Дмитровичу за адресою: смт Крижопіль, вул.Ю.Тютюнника,74К Рішення прийнято
18. 11.7-33/18 Про затвердження матеріалів технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та безоплатну передачу земельних ділянок у власність громадянам в смт Крижопіль Рішення прийнято
19. 11.8-33/18 Про надання  дозволу на  виготовлення  технічної  документації  із  землеустрою  щодо  встановлення (відновлення) меж  земельної  ділянки  в  натурі  (на  місцевості)  гр. Шиньковому Олександру Миколайовичу Рішення прийнято
20. 11.9-33/18 Про надання  дозволу на  виготовлення  технічної  документації  із  землеустрою  щодо  встановлення (відновлення) меж  земельної  ділянки  в  натурі  (на  місцевості)  гр. Березовському Івану Федоровичу Рішення прийнято
21. 11.10-33/18 Про надання  дозволу на  виготовлення  технічної  документації  із  землеустрою  щодо  встановлення (відновлення) меж  земельної  ділянки  в  натурі  (на  місцевості)  гр. Березовському Івану Федоровичу Рішення прийнято
22. 11.11-33/18 Про надання  дозволу на  виготовлення  технічної  документації  із  землеустрою  щодо  встановлення (відновлення) меж  земельної  ділянки  в  натурі  (на  місцевості)  гр.  Барабаш Катерині Дмитрівні Рішення прийнято
23. 11.12-33/18 Про надання  дозволу на  виготовлення  технічної  документації  із  землеустрою  щодо  встановлення (відновлення) меж  земельної  ділянки  в  натурі  (на  місцевості)  гр. Загоруйко Володимиру Сергійовичу Рішення прийнято
24. 11.13-33/18 Про надання  дозволу на  виготовлення  технічної  документації  із  землеустрою  щодо  встановлення (відновлення) меж  земельної  ділянки  в  натурі  (на  місцевості)  гр. Швець Оксані Анатоліївні Рішення прийнято
25. 11.14-33/18 Про надання  дозволу на  виготовлення  технічної  документації  із  землеустрою  щодо  встановлення (відновлення) меж  земельної  ділянки  в  натурі  (на  місцевості)  гр.гр.Перепечкіній Катерині Миколаївні, Широковій Альоні Леонідівні Рішення прийнято
26. 11.15-33/18 Про надання  дозволу на  виготовлення  технічної  документації  із  землеустрою  щодо  встановлення (відновлення) меж  земельної  ділянки  в  натурі  (на  місцевості)  гр. Коровай Марії Василівні Рішення прийнято
27. 11.16-33/18 Про надання  дозволу на  виготовлення  технічної  документації  із  землеустрою  щодо  встановлення (відновлення) меж  земельної  ділянки  в  натурі  (на  місцевості)  гр. Іваніцькій Юстині Андріївні Рішення прийнято
28. 11.17-33/18 Про надання  дозволу на  виготовлення  технічної  документації  із  землеустрою  щодо  встановлення (відновлення) меж  земельної  ділянки  в  натурі  (на  місцевості)  гр. Марущаку Миколі Павловичу Рішення прийнято
29. 11.18-33/18 Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування індивідуального гаража гр. Бурдейному Андрію Олександровичу Рішення прийнято
30. 11.19-33/18 Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування індивідуального гаража гр. Рослій Тетяні Анатоліївні Рішення прийнято

Наші перемоги та розвиток!

Наші перемоги та розвиток

Відповідно до розпорядження голови обласної Ради від 26лютого 2018 року №56 «Про п’ятнадцятий обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад» та рішення Конкурсної ради (протокол №1 від 26 лютого 2018 року) 26 лютого 2018 року оголошено п’ятнадцятий обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад.

Крижопільська селищна рада прийняла  участь в п’ятнадцятому обласному конкурсі проектів розвитку територіальних громад з проектами:

1.«Нове будівництво чотирьох сміттєвих майданчиків в смт Крижопіль та придбання євроконтейнерів для твердих побутових відходів»

Загальний бюджет проекту складає – 466224 грн. (100%),

внесок фонду конкурсу – 150000 грн. (32%),

Крижопільська селищна рада – 222979 грн. (48%),

Крижопільська районна рада – 93245 грн. (20%).

Подавач Третьяков Олександр Миколайович

Керівник Колодій Василь Васильович

Проект передбачає будівництво чотирьох критих сміттєвих майданчиків в смт Крижопіль:

1) перехрестя  вул. А. Долейка та вул. Чабанюка,

2) перехрестя вул. Гаврилюка та вул. Ю. Тютюника,

3) перехрестя вул. В. Чорновола та пров. С. Руданського,

4) вул. Соборна, 26

та придбання євроконтейнерів для роздільного збору твердих побутових відходів, також виготовлення банерної реклами на тематику поводження з твердими побутовими відходами.

 

2.«Сучасний спортивний майданчик»

Загальний бюджет проекту складає – 289375 грн. (100%),

внесок фонду конкурсу – 95494 грн. (33%),

Крижопільська селищна рада – 136006 грн. (47%),

Крижопільська районна рада – 57875 грн. (20 %).

Подавач Третьяков Олександр Миколайович

Керівник Кріпчак Валерій Вікторович

Проект передбачає придбання та встановлення в парку культури та відпочину селища Крижопіль сучасного спортивного майданчика з вуличними тренажерами.

 

Рішенням Конкурсної ради (протокол №2 від 4 червня 2018 року) проекти Крижопільської селищної ради визнано переможцями. Фінансування проектів буде здійснюватись з обласного бюджету, фонду охорони навколишнього природного середовища спеціального фонду обласного бюджету, сформованого за рахунок надходження екологічного податку, селищного бюджету та районного бюджету.

УВАГА!!! Перебої з водопостачанням!!!

До уваги мешканців селища

У зв’язку із ремонтними роботами на водозаборі ДП «Крижопільводоканал» найближчий тиждень будуть перебої із постачанням питної води.

Відключення водопостачання планується за таким графіком:

  • з 9:30 по 12:00 та з 13:30 по 17:00.

Ремонтні роботи розпочнуться сьогодні 04.07.2018 року та планується завершення до 10.07.2018 року.

Решта часу доби водопостачання буде відбуватись у звичному режимі.

Просимо жителів із розумінням поставитись до ситуації.

До уваги суб’єктів сільгоспвиробництва – інформує Держпродспоживслужба!

ОСНОВНІ ВИМОГИ ЩОДО БЕЗПЕЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ДЕСИКАНТІВ НА ПОСІВАХ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ КУЛЬТУР

  • для десикації рослин використовують пестициди відповідно до «Переліку пестицидів і агрохімікатів, дозволених до використання в Україні», а також в Додатку до Переліку;
  • обов’язкове дотримання вимог регламентів застосування пестицидів, Державних санітарних правил ДСанПіН 8.8.1.2.001-98, інших нормативно-правових актів в сфері захисту рослин;
  • до робіт з пестицидами, в т.ч. й з десикантами, допускаються лише особи, які мають допуск до роботи з пестицидами, забороняється допуск сторонніх осіб до місць застосування пестицидів;
  • завчасно, але не менше, ніж за дві доби до початку проведення хімічної обробки, адміністрація господарств сповіщає населення, власників суміжних сільськогосподарських угідь та об’єктів про місця, строки і методи застосування пестицидів. У період проведення робіт у радіусі 200 м від меж ділянок, що обробляються, повинні бути встановлені попереджувальні написи;
  • до початку роботи всі машини, механізми і апаратура повинні бути відремонтовані, перевірені на герметичність комунікацій і фільтруючих пристроїв шляхом заповнення водою та інертними речовинами, а також відрегульовані на необхідні норми витрати;
  • зона санітарного розриву від населених пунктів, тваринницьких комплексів, місць проведення ручних робіт по догляду за сільгоспкультурами, водойм і місць відпочинку при штанговому обприскуванні повинна бути не меншою 300 м (при використанні вентиляторного обприскувача – 500 м);
  • обприскування допускається при швидкості вітру до 3 м/с (дрібнокрапельне) і 4 м/с (крупнокрапельне). Відповідальність за дотримання метеорологічних умов несе керівник робіт, який забезпечує використання об’єктивних методів вимірювання температури і швидкості руху повітря. Слід враховувати напрям та силу вітру щоб не допустити зносу шлейфу від обприскувача на прилеглі території;
  • всі роботи з пестицидами слід проводити в ранкові (до 10:00) і вечірні години при мінімальних висхідних повітряних потоках.

В разі використання авіації для проведення десикації додатково враховують вимоги Державних санітарних правил Авіаційного застосування пестицидів і агрохімікатів у народному господарстві України, інших нормативів.

Господарнику необхідно звернути увагу на убезпечення ураження бджіл під час проведення десикації. Необхідно не пізніше ніж за три доби до початку обробки попередити про це пасічників, пасіки яких знаходяться на відстані до 10 км від оброблених площ письмовим повідомленням, через місцеві ЗМІ, об’яви у громадських місцях сповістити населення, в яких необхідно повідомити точну дату обробки, територію і культури, що будуть оброблятися, назву препарату, форми і методи його застосування, ступінь і строки дії токсичності препарату і вказівку щодо строку ізолювання бджіл. Слід уникати польотів авіації, що заправлені хімікатами, над населеними пунктами.

Пасіка підлягає реєстрації за місцем проживання фізичної особи у місцевих державних адміністраціях або сільських, селищних, міських радах у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики. Розміщення пасік на земельних ділянках інших власників або користувачів здійснюється за їх згодою. Після отримання повідомлення про майбутню хімічну обробку, бджоляр повинен до її початку вивезти пасію,- в безпечне місце або забезпечити ізоляцію бджіл у вуликах на відповідний термін токсичної дії конкретного пестициду.

Нагадуємо, що порушення законодавства про захист рослин тягне за собою дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно з законом.

ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ АВІАХІМРОБІТ У СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ

(витяг з Державних санітарних правил авіаційного застосування пестицидів і агрохімікатів у народному господарстві України ДСП 382-96 (Наказ МОЗ України від 18.12.1996 №382))

Перед початком виконання авіаційно-хімічних робіт їх організатор видає працівникам, що мають допуск, наряд на виконання робіт з пестицидами і агрохімікатами, проводить інструктаж на робочих місцях з усіма працівниками щодо заходів безпеки під час роботи з пестицидами і агрохімікатами, запобігання забрудненню навколишнього природного середовища, а також надання першої допомоги у разі негативних явищ (отруєння, аварії, тощо) (п. 3.7. ДСП 382-96).

Авіаційне застосування пестицидів можна проводити тільки після фітосанітарного та екологічного обґрунтування необхідності його проведення і погодження не менше ніж за одну добу перед початком робіт – з територіальними установами санітарно-епідеміологічної служби та Мінекобезпеки (п.5.1. ДСП 382-96).

Після проведення всіх заходів безпеки, пов’язаних із авіаційним застосуванням засобів захисту рослин, замовник повинен повідомити про це органи та установи державної санітарно-епідеміологічної служби та Мінекобезпеки (п.5.3. ДСП 382-96).

Командир повітряного судна, перед отриманням від замовника наряду на виконання авіаційно-хімічних робіт, повинен особисто переконатись в отриманні замовником авіації санітарного паспорта на право експлуатації аеродрому (вертодрому) або дозволу (при виконанні робіт а тимчасового аеродрому), погоджених установами Держсанепідслужби і Мінекобезпеки, отримати карти угідь, що підлягають авіаційним обробкам та переконатись у проведенні запобіжних заходів в місцях майбутніх обробок, про що повинна бути відмітка в завданні замовника такого змісту: “Запобіжні заходи проведені у повному обсязі” (п.5.4. ДСП 382-96).

Забороняється виконувати робочі польоти з аеродромів і вертодромів по застосуванню пестицидів і агрохімікатів, якщо вони не обладнані згідно пп.5.7 і 5.8 цих “Санітарних правил” або не мають санітарного паспорта чи дозволу, затвердженого у встановленому порядку (п.5.9. ДСП 382-96).

ОКРЕМІ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ПРИ ПРОВЕДЕННІ АВІАХІМРОБІТ

Замовник авіаційно-хімічних робіт, за три доби до початку авіаційних обробок, повинен здійснити такі запобіжні заходи (п.5.2. ДСП 382-96):

а) поінформувати населення даної місцевості через засоби масової інформації (радіо, пресу, телебаченню) про місце та терміни проведення обробок пестицидами і агрохімікатами; про заборону ближче 1 км від місця обробок здійснювати сільськогосподарські та інші роботи, випасати тварин; про необхідність вивезення пасік до іншого місця медозбору на відстань понад 5 км від місць проведення авіаційних обробок сільськогосподарських культур пестицидами на період до 5 діб;

б)  встановити спеціальні попереджувальні знаки безпеки з вказівкою кінцевого строку очікування на відстані 300 м від оброблюваних ділянок, а також на дорогах, що проходять через ці ділянки та на дорогах, які ведуть до сільгоспаеродрому або вертодрому.

При виконанні робочих польотів командиру повітряного судна забороняється іп. 5.25. ДСП 382-96):

а)    порушувати діючі технології авіаційно-хімічних обробок;

б)  використовувати не відремонтовану і не відрегульовану авіахімапаратуру;

в)     застосовувати пестициди і агрохімікати без наземної сигналізації;

г)    виконувати польоти із завантаженими баками обприскувачів над населеними пунктами та водоймищами;

д)    виконувати польоти без об’єктивного контролю за витратою робочої рідини в баках обприскувачів;

е)  проводити авіаційне обприскування пестицидними препаратами у водоохоронних зонах і на затоплюваних територіях;

є) проводити обприскування сільськогосподарських та інших угідь, на яких знаходяться люди або домашні тварини.

Забороняється проводити авіаційні обробки пестицидами усіх груп токсичності, з метою боротьби зі шкідниками і хворобами сільськогосподарських культур, лісів та інших угідь, що розташовані ближче (п.5.26. ДСП 382-96):

а)  5 км від місць постійного перебування медоносних пасік;

б)  2 км від рибогосподарських водоймищ, відкритих джерел водопостачання, місць випасу свійських тварин, об’єктів природно-заповідного фонду (заповідників, національних парків, ботанічних та зоологічних заказників тощо);

в)    1 км від населених пунктів, тваринницьких і птахоферм, посівів сільськогосподарських культур, що використовуються у їжу без термічної обробки (цибуля на пір’я, селера, кріп, огірки, помідори, полуниці, малина та ін.), а також садів і виноградників та місць проведення сільськогосподарських робіт.

Не дозволяється авіаційне застосування арборицидів при обробці лісових масивів і лісозахисних смуг, а також трас високовольтних ліній електропередач, що розташовані ближче (п.6.27. ДСП 382-96):

а)  3,6 км від місць відпочинку дітей і дорослих;

б)  2 км від населених пунктів, лісових розсадників, посівів лісових культур.

Авіаційне застосування мінеральних добрив та біопрепаратів повинно здійснюватись

при дотриманні санітарно-захисної зони від ділянок обробок до населеного пункту, тваринницьких і птахоферм, джерел водопостачання – не менше 500 м при швидкості вітру до 8 м/с (п.5.29. ДСП 382-96).

Порушення законодавства про захист рослин тягне за собою дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

Управління фітосанітарної безпеки Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області тел.: (0432) 65-88-00, 46-46-47

Як запровадити онлайн інструменти е-демократії у себе в громадах дізнавались на Вінниччині

7 червня відбувся семінар «Впровадження   інструментів е-демократії та онлайн-сервісів – стратегічна інвестиція в розвиток громади». Участь у заході, який організовано Агенцією регіонального розвитку Вінницької області за підтримки швейцарсько-української програми EGAP, взяли 23 представника  з 9 територіальних громад Вінницької області. Всі ці громади планують запровадити онлайн інструменти взаємодії влади та громадян, створені Фондом Східна Європа в рамках виконання швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), що фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва

Під час семінару відбулося практичне ознайомлення учасників з онлайн сервісами, які сприятимуть налагодженню діалогу між представниками органів влади та громадянами, зокрема йшлося про використання платформ  «Відкрите місто», «Громадський бюджет» та «Єдина система місцевих петицій».

Веб-портал «Відкрите місто»  www.opencity.in.ua – інтернет-платформа, яка покликана зробити комунікацію між владою та мешканцями простішою, діяльність місцевої влади і комунальних підприємств прозорішою та надати мешканцям і громадським організаціям можливість об’єднати зусилля задля вирішення актуальних проблем громади.

Онлайн платформа «Громадський бюджет» www.budget.e-dem.in.ua – це можливість для кожного містянина брати участь у розподілі коштів місцевого бюджету через створення проектів для покращення міста та/або голосування за них.

«Єдина система місцевих петицій» www.e-dem.in.ua дозволяє забезпечити високий рівень якості обслуговування громадян з боку органів місцевого самоврядування щодо подання електронних петицій.

Учасники семінару розглянули алгоритми запровадження даних інструментів е-демократії, онлайн-сервісів  та отримали навички з їх адміністрування.

За результатами семінару між представниками Літинської, Крижопільської, Брацлавської селищними радами, Дашівськю об’єднаною територіальною громадою, Леляцькою сільською радою та Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа» було підписано 7 меморандумів про співпрацю з метою запровадження інноваційних механізмів участі громадян у вирішенні місцевих проблем та налагодження результативної співпраці громадян і органів місцевої влади.

 

Результати лабораторних досліджень якості питної води 21.05.2018 року

Відповідно до вимог нормативно-правових документів, що регулюють діяльність у сфері водопостачання, ДП “Крижопільводоканал” КП “Вінницяоблводоканал” інформує щодо результатів санітарно-мікробіологічних досліджень питної води, що постачається для споживання в смт Крижопіль Крижопільського району Вінницької області.

Забір зразків для досліджень було здійснено 21.05.2018 року об 10:00 з РЧВ (резервуарів чистої води), що розташовані на території діючого водозабору в с.Голубече Крижопільського району та з водопровідної мережі. В РЧВ вода поступає із усіх діючих свердловин, а звідти подається у водопровідну мережу.

Таким чином за результатами досліджень встановлено:

  • бактерії групи кишкових паличок в 100 куб. см. – не виявлено;
  • ЗМЧ в 1 куб. см. – 50-70 КУО;
  • термотолерантні кишкові бактерії ТТКБ в 100 куб.см. – не виявлено;
  • Ентерококи в 100 куб.см. – не виявлено;
  • Відмітка про відповідність – відповідає.

Щодо дослідження на відповідність гігієнічним вимогам встановлено що усі показники в межах норм встановлених відповідними нормативними документами.

ВИСНОВОК ЛІКАРЯ: Гігієнічні вимоги до питної води призначеної для споживання людиною відповідають вимогам ДССанПіну 2.2.4.171-10.

Завантажити сканкопію документів.

Відповіді на актуальні запитання щодо діяльності КП “Крижопільводоканал”

КП «Крижопільводоканал» інформує своїх абонентів по питаннях, які виникають

Споживачі зобов’язані допускати працівників водоканалу до лічильників обліку води

Працівники водоканалу здійснюють перевірку   показників лічильників у абонентів один раз на місяць у відповідності до графіка затвердженого підприємством водоканалу.

Тому для самих споживачів важливо, не тільки щоб  контролери зафіксували фактичні показники лічильника один раз на квартал, які суттєво впливають на річний обсяг спожитої  води та можуть стати причиною зміни категорії і відповідно ціни на воду, а й протягом року забезпечити достовірність  поданих показників лічильників.

— Чому споживачі води повинні безперешкодно впускати працівників водоканалу у помешкання для зняття показників лічильника? Чи не можна ці покази повідомити іншими способом?

— Поточне регулярне зняття показань лічильника здійснюється споживачем станом на 1 число кожного місяця, що настає за розрахунковим періодом та зазначаються споживачем у платіжних документах. На сьогодні нашими спеціалістами розроблено декілька варіантів передачі показників лічильника води : через контролера під час видачі платіжних документів, багатоканальним телефоном контролера та за номером телефону абонентського відділу, – 2-24-76.

— Необхідність зняття контрольних показань закріплена і законом, а саме в  пункті V «СИСТЕМА ОБЛІКУ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ», Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення України, йдеться про те, що споживач згідно ст.17 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» зобов’язаний безперешкодно допускати у свої житлові, підсобні приміщення та водопровідні колодязі де є  лічильники води і забірні вузли, представників підприємства водоканалу  після пред’явлення ними відповідних службових посвідчень для звіряння показників фактично використаних у попередньому місяці поточного року обсягів спожитої води.

—  Чи часто бувають випадки непорозуміньколи споживачі не впускають у домогосподарство та приміщення працівників водоканалу? І чи якимось чином карають за таке?

— Є такі    випадки. Деякі споживачі, дійсно,  з непорозумінням  сприймають перевірку приладів обліку води із-за чого й виникають конфліктні ситуації. Але краще цього не робити. Річ у тім, що в такому разі представники підприємства водоканалу складають Акт про недопуск і вже до вияснення причин такої поведінки абонента цими справами  займається  абоненский та юридичний відділи підприємства. Після попереднього повідомлення абонента підприємство має право нарахувати суму до оплати за нормами споживання води, залежно від площі помешкання і кількості зареєстрованих осіб. І показники лічильника не враховуватимемо доти, доки споживач не допустить контролера до приладу обліку води. Як правило, в таких абонентів, неодноразово були зафіксовані   неполадки лічильників,  втручання в прилади обліку, порушення Правил коритсування  системами водопостачання та водовідведення  і таке інше.  Тож в  разі відмови споживача у доступі до перевірки обліку води працівників водоканалу,   після попередження, водопостачання припиняється з подальшим розірванням договору.

— А як споживачеві впевнитися, що він впускає саме контролера підприємства водоканалу, а не якогось зловмисника?

— У працівника повинно бути  посвідчення працівника підприємства водоканалу. Якщо такого документа немає, то таку  людину,  не варто впускати в помешкання. Крім того, споживач може простежити, чи правильно працівник вніс показники лічильника в маршрутному  листі. У цьому документі передбачене місце, де споживач має обов’язково поставити свій підпис.

Згідно Правил  коритсування  системами водопостачання та водовідведення підприємства мають право контролювати правильність зняття показань та оформлення споживачем платіжних документів. Відтак, поточну перевірку показань лічильника перевіряємо особливо у тих споживачів, що надають ці дані невчасно та нерегулярно, або із заниженими показниками.

Отже, щоб нарахування за воду відповідали показникам лічильника закликаємо споживачів   дотримуватись умов договору та відповідально відноситися до своїх обов’язків, своєчасно станом на 1 число щомісячно передавати показники лічильника та проводити розрахунки за спожиту воду  не пізніше 10 числа наступного за розрахунковий місяць.

Інформація надана юристом водоканалу.

Результати досліджень якості питної води в смт Крижопіль 23.03.2018 року

Відповідно до вимог нормативно-правових документів, що регулюють діяльність у сфері водопостачання, ДП “Крижопільводоканал” КП “Вінницяоблводоканал” інформує щодо результатів санітарно-мікробіологічних досліджень питної води, що постачається для споживання в смт Крижопіль Крижопільського району Вінницької області.

Забір зразків для досліджень було здійснено 20.03.2018 року об 10:30 з РЧВ (резервуарів чистої води), що розташовані на території діючого водозабору в с.Голубече Крижопільського району. В РЧВ вода поступає із усіх діючих свердловин, а звідти подається у водопровідну мережу.

Таким чином за результатами досліджень встановлено:

  • бактерії групи кишкових паличок в 100 куб. см. – не виявлено;
  • ЗМЧ в 1 куб. см. – 75 КУО;
  • термотолерантні кишкові бактерії ТТКБ в 100 куб.см. – не виявлено;
  • Ентерококи в 100 куб.см. – не виявлено;
  • Відмітка про відповідність – відповідає.

Завантажити сканкопію документу.

Щодо дослідження на відповідність гігієнічним вимогам встановлено такі результати:

  • Запах – 0 балів;
  • Присмак – 1 балів;
  • Кольоровість – 2,8 балів;
  • Мутність – 1,04;
  • pH – 7,38;
  • Окисність – 0,96;
  • аміака – <0,05;
  • нітритів – <0,003;
  • нітратів – <28,5;
  • Загальна жорсткість – 8,3;
  • Сухий залишок – 318,2;
  • Хлориди – 36,1;
  • Сульфати – 33,7;
  • Залізо – <0,1;
  • Мідь – <0,02;
  • Фтор – 0,41;
  • Марганець – <0,01.

ВИСНОВОК ЛІКАРЯ: Гігієнічні вимоги до питної води призначеної для споживання людиною відповідають вимогам ДССанПіну 2.2.4.171-10.

Завантажити сканкопію документу.

Інформує ДП “Крижопільводоканал”

Шановні абоненти нашого підприємства, маємо можливість надати роз’яснення та відповіді на запитання, які Вас турбують та цікавлять. Ми виокремили найчастіші запитання за якими звертаються жителі селища – абоненти нашого підприємства.

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ПОВІРКА ЛІЧИЛЬНИКІВ?

  1. На підставі яких документів необхідно здійснювати повірку лічильників?

Відповідно  до  ст.20  Закону  України  «Про  метрологію        та  метрологічну  діяльність» №113/98-ВР від 11.02.1998 зі змінами та доповненнями лічильники обліку холодної води, що знаходяться у власності фізичних осіб (квартиронаймачів), підпадають під сферу державного метрологічного контролю і нагляду.Згідно з п.1 ст. 28 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, на які поширюється державний метрологічний нагляд, підлягають періодичній повірці.

  1. Міжповірочний інтервал лічильників холодної води

Всі  засоби обліку води повинні своєчасно, з урахуванням установлених міжповірочних інтервалів (тобто певного інтервалу часу між двома послідовними періодичними повірками), проходити повірку відповідно до Покажчика засобів вимірювання техніки, типи яких занесені до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки України.

В залежності від типу засобу обліку води (передбачений паспортом засобу обліку) встановлюється міжповірочний строк в 3 або в 4 роки від дати останньої повірки, але, як показує практика, не більше трьох разів. Гарантований виробником термін експлуатації приладу становить від 10 до 12 років.

  1. Яка ймовірність проходження повірки лічильника, якщо він експлуатується понад 10 років?

У цьому випадку існує велика ймовірність, що державну повірку він може не пройти. Адже виробники приладів обліку гарантують граничний строк експлуатації лічильників 10-12 років.

  1. Що важливо знати споживачу перед купівлею лічильника?

Купуючи лічильник, а це легко можна зробити в спеціалізованому магазині, необхідно пам’ятати наступне:

–  Обов’язкова наявність технічного паспорту приладу обліку. У паспорті мають бути вказані тип приладу, діаметр приладу, заводський номер, дата продажу, дата повірки лічильника.

–  Обов’язково необхідно перевірити комплектацію приладу обліку відповідно до технічного паспорту.

Продавати засоби вимірювальної техніки, термін повірки яких перевищив половину міжповірочного інтервалу, в Україні заборонено. Також не рекомендуємо купувати лічильники «з рук». Бажано щоб рік виготовлення лічильника співпадав з роком придбання лічильника. Нагадування – зберігайте паспорт лічильника.

  1. За чий рахунок встановлюються квартирні лічильники води?

Придбання та встановлення нового лічильника відбувається за рахунок коштів споживача, оскільки ця послуга не є складовою тарифу на холодне водопостачання та водовідведення.

  1. За чий рахунок здійснюється періодична повірка квартирних приладів обліку води?

ДП «Крижопільводоканал» здійснює безкоштовну повірку лічильників холодної води,  строк повірки яких завершився після 1 липня 2014 року. З цього моменту Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення розрахунків за енергоносії» від 10.04.2014 № 1198-VII виконавцем послуг з централізованого водопостачання та водовідведення з використанням внутрішньобудинкових систем було визначено суб‘єкти господарювання, які проводять діяльність з централізованого водопостачання та водовідведення. Зокрема, для селища Крижопіль цим виконавцем став Крижопільводоканал за винятком тих будинків, які є колективними споживачами.

Тариф виконавця послуг для Крижопільводоканалу набрав чинності з 12 травня 2015 року (в «Офіційному віснику України» опублікована постанова НКРЕКП від 31.03.15 № 970, реєстрація в Мін’юсті – №437/26882).

  1. Які є варіанти здійснення повірки квартирних лічильників холодної води для будинків, де виконавцем послуг є Крижопільводоканал?

З демонтажем приладу обліку та направлення на повірку у спеціалізованому сервісному центрі м. Вінниці.

Комплекс безкоштовних послуг передбачає:

–  демонтаж;

–  промивку;

–  повірку;

–  монтаж;

–  опломбування;

–  гарантію внесення приладів на облік.

Переваги: більша вірогідність проходження повірки, тому що лічильник проходить технічне обслуговування.

Якщо ж прилад обліку все ж визнано непридатним, то встановлення нового приладу (який мешканець повинен придбати самостійно) відбувається оплатно.

  1. Як замовити повірку квартирних лічильників холодної води?

Написати заяву в якій вказати ПІБ, адресу (район, вулицю, будинок), номер телефону (бажано мобільний), номер особового рахунку та кількість лічильників через:

– контакт секретар підприємства 2-15-42

  1. Який термін виконання заявки та як проводиться повірка квартирних лічильників?

Орієнтовний термін виконання заявки – 30 днів.

Попередньо майстер зателефонує, домовиться та прийде у визначений день до споживача для обстеження місця встановлення вузла обліку.

А) Якщо при обстеженні вузла лічильник можливо демонтувати, майстер знімає останні показники лічильника, розпломбовує і демонтує лічильник. На його місце майстер встановлює тимчасову трубку або лічильник з обмінного фонду.

Демонтований лічильник майстер Крижопільводоканалу забирає на повірку в спеціалізованому сервісному центрі. Повірка водоміра здійснюватиметься у термін, що не перевищує одного календарного місяця. В цей період нарахування за водоспоживання проводиться у розмірі середньомісячних показників лічильників за попередні 3 місяці.

За умови проходження приладом повірки представник Крижопільводоканалу зв’язується зі споживачем та домовляється про дату та час візиту майстра для встановлення повіреного лічильника.

У визначений день майстер Крижопільводоканалу здійснює демонтаж трубки та монтаж повіреного лічильника і його опломбування.

Після виконання робіт майстер складає акт (в 2 прим.) з наступною інформацією:

– дата проведення робіт;

– ПІБ працівника, що виконував роботи;

– тип, заводський номер та показники лічильників, як демонтованих так і встановлених;

– номери пломб, якими опломбовано лічильник та його з’єднувальні частини;

– контактні телефони підприємства обслуговування споживачів, за якими мешканець зможе звернутися у випадку некоректної роботи приладів.

Зазначений документ даватиме право проводити розрахунки за новим приладом.

Якщо лічильник не пройде повірку, Крижопільводоканал поверне споживачу прилад обліку  разом з довідкою про непридатність засобу вимірювальної техніки, виданою КП «Вінницяводоканал».

Б) Якщо при обстеженні вузла обліку виявлено, що лічильник неможливо демонтувати, майстер складає відповідний припис споживачу на усунення виявлених недоліків.

Після усунення споживачем виявлених недоліків, повірка лічильника відбувається відповідно до наведеної вище процедури.

  1. Як дізнатися, що до мене прийшов майстер Крижопільводоканалу?

Для підтвердження особи представник ДП«Крижопільводоканал» повинен пред’явити службове посвідчення та акт на виконання робіт.

  1. Як здійснюється нарахування сплати за послуги водопостачання та водовідведення у разі несвоєчасного проведення чи відмови від повірки квартирних лічильників?

У випадку, якщо повірка лічильника не буде здійснена протягом місяця або споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься – згідно з нормами водоспоживання затвердженними рішенням 9сесії  6 скликання Крижопільської селищної ради від 12 січня 2012 року.

  1. Як здійснюється нарахування у період тимчасової відсутності лічильника (під час проходження лічильником повірки)?

У пункті 15 постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630 вказано: періодична повірка засобів обліку води проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги згідно з середньомісячними показаннями засобів обліку за попередні три місяці.

У разі  несправності  лічильника,  що не підлягає усуненню,  плата за послуги з моменту її  виявлення  вноситься згідно з нормативами (нормами) споживання.

По інших питаннях, які Вас цікавлять просимо звертатися до керівництва нашого підприємства за адресою: смт Крижопіль, вул. Яна Засідателя, 14.